petak, 5. listopada 2012.

Nekima staro, meni novo...


Ovih me dana ulovila neka prehlada, te se jednostavno nisam uspjela ustati iz kreveta od temperature, umora i kašlja. No, sad je to iza mene (bar bi trebalo biti) i mogu nastaviti sa izradom novih broševa. Neki su već napola gotovi, samo ih je potrebno zalijepiti...i to je to... očekujte ih danas u shopu..


Za vrijeme prehlade nisam baš u potpunosti besposličarila, već sam pretraživala You Tube u  nadi da pronađem neku novu tehniku i inspiraciju. I tako naletih na Fimo tehniku odnosno Makume Gane tehniku. Iako su je već mnogi prije otkrili, meni se tek sada počela sviđati. U samom početku odnosno kad je tehnika "došla" do naših krajeva, izgledala mi je neprivlačno i dosadno. Ali kod mene je to uvijek tako, kad je nešto popularno, meni je bezveze. Tek kad ta popularnost splasne, meni postane zanimljivo.

Uskoro idem u kupovinu fimo mase i očekujte nove i zanimljive naušnice, narukvice, broševe i prstene, ali sada od fimo mase.

Do tada uživajte!




Nema komentara:

Objavi komentar

Slobodno me pitajte sve što vas zanima vezano uz radove. Hvala na komentaru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...