četvrtak, 11. listopada 2012.

Predstavljanje bloga


Nakon što sam malo poradila na izgledu vlastitog bloga, pa promijenila koji detaljćić, odlučila sam se da vam danas predstavim jedan od meni dragih blogova koje pratim i volim. Iako moj blog nije još u potpunosti redizajniran, polako postaje baš onakav kako sam si ga zamislila na samom početku. 

No, vratimo se na današnju temu odnosno predstavljanje bloga koji je mene inspirirao na pisanje kreativnog bloga, a to je slikom i adresom....




Izuzetno kreativan, inspirativan i motivirajući blog koji kombinira različite umjetničke tehnike i metode, od crtanja, heklanja, slikanja i još puno projekata koji potiču kreativnost. Autorica bloga kreirala je blog u cilju da potakne svoje čitatelje na stvaralaštvo, te da svojim originalnim i drugačijim pristupom umjetnosti promiče sretniju i ljepšu stranu života. 

Blog je kombinacija jednostavnih boja, gotovo bezbojna, ali kod mene stvara neki osjećaj ugode i opuštenosti. Projekte koje Carmelina stvara su u većini slučajeva bijele, krem ili crne boje, a koristi se reciklirani materijal od novina, drveta i čipke. 

Posjetite Creative Carmelina blog i opustite se. 

Meni najdraži projekti do sada su:

Jane Austen Desk Accessory Pencil Holder Organizer

Desk Caddy Pencil Holder Upcycled Desk Organizer Set of Three Crochet Tin Cans Organic Useful Art

CREAM Crochet Tea Cup Sculpture Decorative Art and Conversation Piece

CREAM Crochet Bowl Sculpture Harvest Honey and White Decorative Showpiece

Ima ih još jako puno.....


Nema komentara:

Objavi komentar

Slobodno me pitajte sve što vas zanima vezano uz radove. Hvala na komentaru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...