petak, 12. srpnja 2013.

3d origami zvijezda - tutorial

Dragi moji,

ovo je idealan dan za jedan tutorial. Surfajući po internetu slučajno sam naišla na jedan super origami. Još u svojoj mladosti voljela sam ih izrađivati i igrati se presavijanja papira. Iako mi se činilo komplicirano kada sam pokušala izgledalo je prejednostavno i zabavno. Zato sam odlučila to podijeliti s vama.

Potreban materijal:

  • dva kolaž papira u željenoj boji
  • ravnalo
  • olovka
  • škare
  • ljepilo
  • Deco Festinger
Uzmi jedan kolaž papir,olovkom i ravnalom označi 3 cm sa svake strane te spoji crte. Odreži trake širine 3 cm od oba kolaž papira. Za ovu zvijezdu dovoljno je 6 trakica, 3 od jedne i 3 od druge boje. Nakon toga uzmi jednu traku od svake boje i spoji ih suprotnim rubovima. Počni savijati jednu traku iza druge i nakon toga donji trokut podigni prema gore. Napravi 5 rupa. Otvori svaku rupu i presavini prvo jednu pa drugu traku i tako sve dok ne dođeš do kraja. Kada potrošiš jednu traku, stavi drugu i nastavi. 

Važno je da jedna traka prvo ide dolje pa gore, pa dolje pa gore, tako da se trake međusobno zavežu i drže.

Kada dođeš do kraja, krajeve pažljivo pospremi u pretince i tvoja zvijezda je gotova!

Nakon što je zvijezda gotova, premaži ju sa Deco Festingerom kako bi se učvrstila i zadržala oblik.   

Lakše će biti ako pogledaš i pažljivo pratiš video, a za sva pitanja stojim na raspolaganju:


Evo kako je meni ispalo



Nema komentara:

Objavi komentar

Slobodno me pitajte sve što vas zanima vezano uz radove. Hvala na komentaru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...