srijeda, 1. siječnja 2014.

Ispijanje šampanjca u predgrađu

Zabava je zavrsila, sampanjci su se popili, ostale su samo prazne boce.
Kako ih iskoristiti?
Ima puno ideja, ali ja sam se odlucila za vazu za cvijece.

Za ovakvu bocu potrebno je:
- tanka spaga/konac
- deco festinger ili drvofix
- perlice
- ljepilo
- perlice
- salvete

Spagu sam umocila u deco festinger te polako lijepila na bocu. Mozete je lijepiti u krug ili raditi neke oblike. Nakon 24 sata susenja, potrgala sam zeljene oblike iz salveta i zalijepila standardnom salvetnom tehnikom.

Nakon sto se i to posusilo, na donji rub od case zalijepila sam srebrne perlice,kako bi kombinaciju napravila zanimljivijom. Isto to sam napravila i na gornjem dijelu boce.

Evo kako je to ispalo:

Nema komentara:

Objavi komentar

Slobodno me pitajte sve što vas zanima vezano uz radove. Hvala na komentaru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...