četvrtak, 16. kolovoza 2012.

Prstenologija

Ovih dana uhvatila me izrada prstena ili (kako ja to volim zvati) prstenologija...Osim što se pripremam za sutrašnji koncert Michela Tela u Puli, po cijele dane radim prstene različitih boja i oblika. Izrada je vrlo jednostavna i zabavna, pa me opušta i troši moje slobodno vrijeme..

U nastavku slijede slike kako koji prsten izgleda na mojoj ruci... slike su malo lošije kvalitete jer su slikane mobitelom...ali nadam se da će vam se svidjeti...pa uživajte...

Dodala sam nove prstene u SHOP pa pogledajte!







Ovaj prsten nije na prodaju iz razloga što je na njemu napisano moje ime, ALI ukoliko ste zainteresirani slobodno možete naručiti sa svojim imenom na mail: katarina.samec@gmail.com


Nema komentara:

Objavi komentar

Slobodno me pitajte sve što vas zanima vezano uz radove. Hvala na komentaru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...