ponedjeljak, 13. kolovoza 2012.

Perlice,biseri,perlice,biseri...

Jučer navečer dosjetila sam se super ideje. Još prije nekoliko mjeseci na poklon sam dobila veliku kutiju s Ferrero Roche pralinama. Praline su nestale u trenu, ali ostala je praktična kutija koju sam iskoristila za slaganje perlica kako bi bile preglednije onda kad su najpotrebnije.

Uzela sam pištolj za vruće ljepljenje i zalijepila zlatnu podlogu za plastiku, kako mi se podloga ne bi micala prilikom odabira kuglica. Nakon toga sam se bacila u razvrstavanje perlica, koje su, do tada, bile sve zajedno nabacane u jednoj kutijici.

Nakon 1h, od boja počelo mi se već vrtjeti u glavi, ali sam ih razvrstala. Evo kako sada to lijepo uredno izgleda. 

Nema komentara:

Objavi komentar

Slobodno me pitajte sve što vas zanima vezano uz radove. Hvala na komentaru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...