ponedjeljak, 6. kolovoza 2012.

Recikliranje


Stare kutije od cipela, parfema, šminke, krema ili pralina mogu poslužiti kao jedinstven i unikatan način pakiranja poklona. Inače sam osoba koja ne voli pakirati poklone u ukrasne papire i mučiti se s svladavanjem stalno zgužvanog celofana, pa sam zato olakšala sebi i onima koji primaju poklon ovim unikatnim poklon kutijama.  

Njihova izrada je jednostavna, ali potrebna je mašta i kreativnost. Od obične kutije za cipele možete napraviti nekoliko manjih kutijica ili jednostavno ostaviti onakav oblik kakav je. Za njihovo ukrašavanje možete upotrijebiti sve što imate pri ruci, od perlica, origamia, novinskog papira, tkanine i još puuuno toga.

Za prvu sam kutiju iskoristila origami tehniku, izradila sam zanimljive cvjetove, te ih polijepila po kutiji. S obzirom da je kutija bila dosta šarena, prvo sam je prekrila novinama kako bi mogla sakriti boju kutije, te ju pobojala u crveno.
Kutije Shop
Druga kutija je bila kutija za praline koje su bile smještene u dvije ladice. Kutija mi je bila izvrsnog oblika i odmah me asocirala na kutijicu za nakit. No, može se iskoristiti za inovativno darivanje na dva kata.  
Navedene kutije, kao i sve ostale unikatne predmete možete pronaći u shopu.
Kutije shop



Nema komentara:

Objavi komentar

Slobodno me pitajte sve što vas zanima vezano uz radove. Hvala na komentaru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...